domingo, 15 de agosto de 2010

THEN10t0814

it was a summer evening of 26 july 2009, it was a sunday like it is today. but today, some days of august are part of the past now, it seems i somehow forgot the anniversary of this blog. and yet, so simple it was when started.
a year has passed and i am grateful for this year and for the people and avatars i met. who knows me well, knows i am always grateful to see the years go by. life is too short to not be fully taken, and yet, it's interesting to see politics use the expression "atomic bomb" when talking about a government fall proposed by the president.
let's recall gravity. crisis, crisis.
gravity.
anyone believes a government fall is by any means like an atomic bomb?
and i am the poet...
---
era uma tarde de verão de 26 de julho de 2009, domingo como hoje. mas hoje, alguns dias de agosto já fazem parte do passado, parece que me esqueci do aniversário deste blog. e no entanto, era tão simples quando começou.
um ano passou e estou grato por este ano e pelas pessoas e avatares que conheci. quem me conhece bem, sabe que estou sempre grato por ver passar os anos. a vida é pequena de mais para não ser completamente aproveitada, e no entanto, é interessante ver políticos usarem a expressão "bomba atómica" quando falam sobre uma queda de governo proposta pelo presidente.
vamos recordar gravidade. crise, crise.
gravidade.
alguém acredita que uma queda de governo é de algum modo parecida com uma bomba atómica?
e eu é que sou o poeta...

Sem comentários:

Enviar um comentário