sábado, 9 de outubro de 2010

THEN10t1009

let me remind you, if you weren't aware of the greatest event of this week: art of improvisation, with @diana605, @myth60 and this friend of yours. a kind of jazzpoetrytwittermoment happened and colors were decided. @myth60 chose white for @diana605, @diana605 chose red for me, and i chose pink for @myth60. what happened? check out in here (1, 2, 3) the jazzpoetrytwittermoment of @diana605, @myth60 and mine. i appreciate your attention. have fun.
---
deixem que vos informe, se não se aperceberam do evento maior desta semana: arte da improvisação, com @diana605, @myth60 e este vosso amigo. um tipo de momentojazzpoesiatwitter aconteceu e cores foram escolhidas. @myth60 escolheu branco para @diana605, @diana605 escolheu vermelho para mim, e eu escolhi rosa para @myth60. o que aconteceu? observa aqui (1, 2, 3) o momentojazzpoesiatwitter de @diana605, @myth60 e o meu. obrigado pela atenção. divirtam-se.

2 comentários: