sábado, 23 de outubro de 2010

THEN10t1023

what's happening with me about focus? 20101020 is past now and i already forget it?... come on let's put feet on earth. it seems every important subject is past now. as told before, there aren't no more problems on earth. let's recall liu xiaobo: but it's not important anymore. my head is full of indexes right now: china is going up on indexes and it seems every place in the world also. so it seems it's just a matter of time. one day we are all more closely connected on wealth, education, security.
let's go back to portugal. we have been increasing our value in very high human development, happy planet and so one. so, why some people discuss about bankruptcy? some mistake in here.
20101020 is just that. a date i hope never forget to remember everyone we are in XXI century. and it means THEN is already past.
it's time to think about TEN: think environment now.
---
o que me está a acontecer à atenção? 20101020 já é passado e eu esqueci-me?... tenho de pôr os pés na terra. parece que todos os temas importantes já são passado. como disse antes, já não existem mais problemas na terra. recordemos liu xiaobo: mas deixou de importante.a minha cabeça está cheia de índices neste momento: a china está a subir nos índices e parece que assim é em todos os locais da terra. portanto parece que é apenas uma questão de tempo. um dia vamos estar todos conectados em saúde, educação, segurança.
voltemos a portugal. temos vindo a aumentar o nosso valor em muito elevado desenvolvimento humano, planeta alegre e outros. portanto, qual o motivo para se discutir uma banca-rota? deve haver algum erro aqui.
20101020 é apenas isto. uma data que espero nunca esquecer para lembrar todos que estamos no século XXI. por isso THEN já faz parte do passado.
é tempo de pensar em TEN: think environment now (pensa ambiente agora).

Sem comentários:

Enviar um comentário