domingo, 17 de outubro de 2010

THEN10t1016

i have a concrete opinion about china, but i can't tell you. i like them. if you are chinese, i like you. but anything more than this, i can't tell you. i don't agree with so many things, even if i agree with so many, i don't expect you agree with me always, but i expect you accept my different opinion. so i like you. but i like dalai lama also. i usually like nobel prize winners. so now i have a problem. i like you, chinese people, but it seems you don't like me because i like so many people. i'm sorry for that. please give me a list of the people i am allowed to like, please. maybe that helps me help you to like me.
---
tenho uma opinião concreta sobre a china, mas não posso dizer-te. eu gosto deles. se és chinês, eu gosto de ti. mas para além disto, não posso dizer-te. não concordo com tantas coisas, mesmo que acredite em outras tantas, não espero que concordes sempre comigo, mas espero que aceites a minha opinião distinta. ou seja, gosto de ti. mas também gosto do dalai lama. normalmente gosto de vencedores do prémio nobel. por isso agora tenho um problema. gosto de vocês, chineses, mas parece que não gostam de mim por eu gostar de tanta gente. peço desculpa por isso. por favor dêem-me uma lista das pessoas que estou autorizado a gostar. talvez isso me ajude a ajudar-vos a gostarem de mim.

Sem comentários:

Enviar um comentário